Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~BukietManier | użytkownik

imię i nazwiskoMonika Czerwińska .;x adresKnurów .;x zarejestrowany23.03.2009 @17:16:09 ostatnio na stronie18.12.2010 @07:32:15
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fbl.pl/BukietManier Gadu-Gadu11453948
digarty22 komentarze1514 posty na forum0

komputer / sprzęt
Samsung S630

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~XxGorzkaCzekoladaxX    09.09.2009 @21:04:05
haha :P
określenie mila było z leksza ironiczne
hmm.. podobno to, ze się nie podoba nie jest uzasadnieneim :P
więc ja na nie czekam .^
_______
Anonim jest tylko wtedy dopuszczalny, gdy piszący go rzeczywiście jest nikim.
Stanisław Jerzy Lec
~XxGorzkaCzekoladaxX    09.09.2009 @18:44:42
o jaka ty miła.xdd
haha.xd
no i płatek miał przykrywać
_______
Anonim jest tylko wtedy dopuszczalny, gdy piszący go rzeczywiście jest nikim.
Stanisław Jerzy Lec
~XxGorzkaCzekoladaxX    08.09.2009 @21:19:20
nie mam :D
_______
Anonim jest tylko wtedy dopuszczalny, gdy piszący go rzeczywiście jest nikim.
Stanisław Jerzy Lec
~Gruuszka    08.09.2009 @19:50:35
Dzieki
_______
Have a nice day
~MaTTeo12    08.09.2009 @19:22:58
Tobie/pani się nie podoba to nic
Jednym się podoba drugim mniej
Jedni rewelacja
Inni przeciętne
Trzeba się na to przygotować
Pozdrawiam
~MaTTeo12    08.09.2009 @19:18:49
Mi się podobało tak więc zrobiłem tak
~tomatotmt    08.09.2009 @17:04:29
Dzieki. Ale jesteś laską i tego nie zrozumiesz:D
~sbachanek666    07.09.2009 @20:48:23
dzięki!
~damiankck    07.09.2009 @18:36:58
ogniskowa np 300mm + dosyc duze przyblizenie
_______
daamian.ownlog.com <-- ZAPRASZAM
~damiankck    07.09.2009 @18:32:03
ogniskowa 300 mm robi swoje
_______
daamian.ownlog.com <-- ZAPRASZAM
~chemicalroxy    07.09.2009 @18:29:50
no jasne, przecież tylko po to się spotkałyśmy, pff że się nie domyśliłaś od razu .....


_______
"co to za frajda mieć samochód który staje kiedy hamujesz...to zabija całą radość prowadzenia"
~chemicalroxy    07.09.2009 @18:26:55
wierz mi,gdybym chciała ją rozebrać bardziej i inaczej to wykorzystać,jakiś inny motyw czy coś, to bym to zrobiła ; )
i mi się podoba tak z włosami, jak są, ręka może faktycznie, nie zwróciłam na to uwagi jakoś.
dzięki
_______
"co to za frajda mieć samochód który staje kiedy hamujesz...to zabija całą radość prowadzenia"
~CyTrYnOwA    07.09.2009 @18:24:54
chyba jednak to zmniejszenie... nienawidzę tego!
~Maid    07.09.2009 @18:19:04
a dziękuję
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~CyTrYnOwA    07.09.2009 @18:12:32
nad tym samym się właśnie zastanawiam... i nie wiem...
~Klauday    07.09.2009 @18:07:36
Cóż kontrast przy tym zdjęciu nie byłby odopwiedni ponieważ Zamazał by wszystkie szczegóły oczu.
No ,ale dzięki za komentarz.
_______
"Czekam przyleć i mnie weź"
~Spinka30    06.09.2009 @19:44:38
Jaki kurde gniocik?
Nie rozumiem... :?
_______
"O czym w środku dnia potrafię śnić?
Nie pytaj mnie,
Gdy wśród przechodniów nagle staję zamiast iść,
Nie pytaj mnie..."
~Meeeg    06.09.2009 @15:04:59
Czemu źle?:>
źle w sensie technicznym czy raczej chodzi Ci o to, że jej spojrzenie jest takieeee złee.?:P
~poost    06.09.2009 @13:06:15
_______
popatrz, oceń, czasem doceń...
+schadock    06.09.2009 @13:05:13
nom bo był edit ;]
_______
+schadock    06.09.2009 @13:03:49
_______
+schadock    06.09.2009 @13:02:21
odśwież bo zrobiłem EDIT
_______
~Abik    06.09.2009 @12:50:14
dzięki bardzo za komentarz ; )
~DanielZepp92    01.09.2009 @21:29:47
Ja nic nie chcę.
_______
Nie komentuj profilu, komentuj zdjęcia.
~DanielZepp92    01.09.2009 @20:43:56
Dzięęęęki. Jak chcesz, to mnie obserwuj, będę wrzucał zdjęcia dalej. :P
_______
Nie komentuj profilu, komentuj zdjęcia.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt